Pagina's

woensdag 5 september 2012

CANDY: Vrijkaartje voor Crea Weekend Hardenberg

Op 28 t/m 30 september is er weer Crea Weekend in Hardenberg.
 
CreaMiep mag weer een gratis kaartje ter waarde van €7,- weggeven.
Het gaat maar liefst om 2 vrijkaartjes.
Dus win jij de kaartjes, dan kun je moeder, zus, vriendin of bv je buurvrouw meenemen!
 
 
 
Wat moet je doen om een kaartje te winnen:
 
1) Zet in je sidebar CreaMieps Design Team logo met een link naar CreaMiep Design Team.
2) Wordt opvolger als je dat nog niet bent van ons blog.
3) Laat een berichtje achter waarom jij graag het kaartje wil winnen.
 
Vraag ook je moeder, zus, vriendin(nnen) en buurvrouw of ze ook mee doen met de Candy. Je maakt dan dubbel kans, want als 1 van deze deelnemers winnen nemen ze vast jou mee naar de beurs!
 
Op vrijdag 21 september wordt er bekend gemaakt wie gewonnen heeft. De kaartjes moeten opgestuurd worden met de post.  Dus reageer snel, krijg ik binnen 24 uur geen reactie dan zal ik de kaartjes opnieuw verloten.
 
Groetjes, Sonja
CreaMiep

6 opmerkingen:

  1. De link stond al op mijn weblog (www.kaartenvrouwtje.blogspot.com ), volger was ik ook al dus dat scheelt al. Nu nog een reden waarom ik zou willen winnen, eigenlijk heel simpel ik heb oppas geregeld voor dat weekend, plannen gemaakt richting Hardenberg alleen ontbreken er nog kaartjes. (wat toch wel handig is als ik binnen zou willen komen)

    Succes met de verloting!

    GR Akkemarijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat zou dat leuk zijn, ik hoor (en lees) enthousiaste verhalen over deze beurs. Zelf ben ik er nog nooit geweest, maar wil er heel graag eens naar toe. Nu de hobbywinkel in mijn woonplaats gesloten is moeten we het hebben van webwinkels en hoe handig dat ook is, echt snuffelen tussen de mooie spullen is natuurlijk veel leuker. Ik waag dan ook graag een kans.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa....ik wil graag met mijn vriendin naar deze beurs dus vrijkaartjes komen goed van pas!!!
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wil graag weer naar de beurs en als ik de kans krijg om ze te winnen, sla ik die niet af.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf, ik doe graag mee! Het lijkt me super om darrbij te zijn!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi, super...ik waag ook een gokje.
    lijkt mij ook erg leuk om dit een keer mee te maken.
    veel succes!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)