Pagina's

zondag 5 augustus 2012

Projectje gemaakt met Rosita

Afgelopen donderdag en vrijdag was ik bij Rosita.
We kennen elkaar al enige jaren. Ooit ontmoet bij een workshop bij een groothandel en daarna altijd beetje contact gehouden via de beurzen en blog. Nu zit Rosita in mijn Design Team en hadden inmiddels al veel gebabbeld over te telefoon.
Ach, het werd eens tijd om door te zetten met afspraak te maken.
Zodoende was ik afgelopen week, 2 dagen in het zuiden van het land te vinden. We hebben saampjes erg veel gebabbeld, maar ook wel wat zitten freubelen.
Donderdag was haar vriendin Janneke er ook en zij had van die geinige houten wanddecoratie meegenomen om daar iets van te maken. Ik had papier van Marianne design meegenomen en we gingen met z'n drieetjes aan de slag!
Dit is mijn resultaat geworden.
En leuk om te zien dat je met 3 verschillende mensen bent je ook 3 verschillende projecten krijgt!


We hebben hem ingesmeerd met Gerso. Daarna bewerkt met Distress inkt.
Lekker om daar zo mee te kliederen, ik doe dat echt veel te weinig!
Vervolgens Pretty papers Dark Vintage van Marianne Design op maat gesneden en opgeplakt met Tacky Glue (is binnenkort weer leverbaar).
Bloemetjes uit papier geknipt, opgeplakt en tekst van Whimsy gestempeld en uitgeknipt er ook opgeplakt. Afgewerkt met een kantje (ook met Distress bewerkt) en plakparels.

Ik denk er aan om er potpouri in te doen of een geurzakje en in de wc op te hangen.

Janneke en Rosita hebben uiteraard hun eigen draai eraan gegeven, maar de basis is hetzelfde.
Ik verwacht dat het binnenkort ook bij Rosita op haar blog te zien is.

Bedankt voor het kijken op deze toch nog mooie zondag.

Groetjes, Sonja
CreaMiep

5 opmerkingen:

  1. Ziet er heel leuk uit en ja je kan er van alles indoen leuk leuk leuk
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oohhh wat ziet dit er gaaf uit,zo verschillend en alle drie geweldig mooi! toch heerlijk om zo samen te freubelen?
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn wel erg mooi geworden.
    Leuk om zo samen te freubelen.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Sonja,
    Wat heerlijk, dat je er even tussen uit bent geweest! Lekker aan de fröbel! Ik vind ze alle drie echt heel erg mooi geworden!
    Grappig, zo'n houten wanddeco!
    Liefs, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt dit trio, en gezellig toch samen freubelen, doe het ook regelmatig en is toch anders dan alleen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)