Pagina's

woensdag 8 augustus 2012

CANDY: Vrijkaart voor Knotsgekke kaarten- en scrapdagen

Wil jij een vrijkaartje winnen voor de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen in Den Bosch?


Wat moet je daarvoor doen?
Niet zo heel veel hoor.
Lees maar gauw:

1. Word volger (niet van toepassing voor wie het al is)
2. Hieronder een berichtje achterlaten als je mee wil doen (ook als je al volger bent), vertel waarom jij graag het kaartje wilt winnen.
3. Plaats de Candy op je eigen blog in de sidebar met een link naar CreaMiep Design Team blog.
4. Zet je naam en link hieronder in "mister linky"

Op vrijdag 18 augustus wordt er bekend gemaakt wie de entreekaart gewonnen heeft.
Dus meld je aan voor 17 augustus!
Dan wordt het vrijkaartje via email verzonden naar de persoon die gewonnen heeft.
Zet hier je naam en link om kans te maken op de gratis entreekaart.



Groetjes, Sonja
CreaMiep

6 opmerkingen:

  1. Wat een fantastische candy en ik zou deze graag willen winnen want ben nog nooit op deze beurs geweest en hoor er wel veel over.
    Bedankt en wil graag een kansje wagen en groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gave candy ben er nog nooit geweest en hoop dat dat gaat lukken met een scootmobiel lijk me heel leuk zeker om koopjes voor mijn oudjes te vinden om mee te freubellen bedankt voor deze kans grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke candy. Ik zou graag deze candy winnen. Omdat dit mijn favoriete beurs is. Mijn vriendin en ik gaan al jaren naar deze beurs. Altijd naar Brabanthallen in Den Bosch.
    Toch al gauw een uurtje rijden voor ons. Maar we maken er altijd een gezellig dagje van. en komen met heel veel nieuwe knutsel spullen en ideeën thuis.
    Bedankt dat ik mee mag doen en mocht ik niet winnen dan zie ons toch ;-)
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super candy. Wil hier supergraag een poging voor wagen. Ik ga al jaren samen met twee freubelvriendinnen naar de beurs in Den Bosch. We verheugen ons er altijd weer enorm op op ons dagje uit. We zouden het super vinden om wat kosten te kunnen besparen voor de entree zodat we extra hobbyspullen kunnen aanschaffen. We hebben onze zin gezet op een paar mooie mallen alleen die slaan gelijk een enorme krater in ons beperkte budget. Dus de centjes van de entree die dan bespaart worden, worden dan weer uitgegeven op de beurs. We hebben er al zin in. Bedankt voor deze kans op deze mooie prijs.
    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw een vrijkaartje winnen? Wie wil dat niet? Ik laat deze beurs nooit aan me voorbij gaan. Ik moet wel een heel eind rijden vanuit België maar dat is het waard!
    Tot op de beurs al dan niet met een vrijkaart, maar liefst wel natuurlijk. LOL
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vrijkaartjes ? jawel hoor ! ik ben je kandidaat hahahaha... het zou erg meegenomen zijn om gratis binnen te kunnen, zo sparen we onze benzine vanuit België uit, leuk zou dat zijn !
    dank je wel voor deze kans,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)