Pagina's

maandag 23 januari 2017

Pocket letter

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie weer iets te laten zien.
Vorig weekend ben ik naar  een workshopdag geweest met vriendinnen en 1 van de workshops die we daar volgen was het maken van een pocket letter. We kregen prachtige materialen waaronder papier uit de lijn Sweet Romance van Studio Light. Mooi roze en zulke mooie plaatjes zaten erbij.
De pocket letterhoesjes zijn ook te koop bij CreaMiep. Net zoals een mooi stansblok van deze papierlijn.
De randen van de papiertjes heb ik beïnkt met Distress Inkt Gathered Twigs en de blending tool. Dan is het net wat mooier afgewerkt.
Als aankleding heb ik diverse labeltjes, envelopjes en doilies gebruikt. En een leuk organzazakjes waar wat kleine knoopjes en frutseltjes in zitten. Ik heb dit aan de pocket letter geknoopt met een touwtje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)