Pagina's

maandag 7 november 2016

Geniet van de kleine dingen

Hallo allemaal,

Ik vind het leuk om (kleine) cadeautjes te maken. En natuurlijk ook te geven.
Deze keer heb ik een wikkel gemaakt voor een chocoladereep.
Hiervoor heb ik een vel dessinpapier van Craft&You gebruikt. Heb de volledige hoogte van het vel gebruikt en de breedte wat smaller gemaakt, zodat het aan de achterkant netjes over elkaar sluit.
Aan de onderkant heb ik heb de wikkel vastgeplakt met stevig dubbelzijdig tape.
Bovenin heb ik gaatje gemaakt. Om de chocoladereep heb ik een lang lint gevouwen en toen de reep in de wikkel laten glijden. Bovenaan vastgeknoopt met een strik.
Als je de strik los haalt, kun je de reep er zo uit halen.

Het is best een grote verpakking, dus een beetje lastig om een goeie foto te maken.
Onder het afdrukje heb ik een border gebruikt van Poppy Stamps.
Verder een strikje en onder de bloemen een blaadjesstans van Memorybox.
De tekst komt uit de eigen stempellijn van CreaMiep. Om hem netjes te stempelen gebruik ik de Misti.

Hebben jullie dit prachtige meisje al gezien? Dit is een afdrukje van Sugar Nellie wat nu door Hobby House is uitgebracht in blokjes met verschillende afdrukjes. Kun je meteen beginnen met kleuren.
Ik heb haar ingekleurd met alcoholmarkers.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)