Pagina's

vrijdag 16 september 2016

Het is koud buiten (hahaha)

Zat ik hier met temperaturen tegen de 30 graden een kaartje te maken met de tekst: "Het is koud buiten". Maar ik heb een vooruitziend oog en die koude periode gaat er vast en zeker nog eens aankomen. En zo niet, dan heb ik me toch vreselijk goed vermaakt met het maken van dit kaartje.



Het leuke stempeltje is van Whimsy Stamps en heet Wee Jenny, Ik heb haar ingekleurd met Promarkers. De tekst is een stempel van CreaMiep design. De sneeuwrand met ijspegels is van Precious Marieke.

Kijken jullie ook eens in de webshop van CreaMiep, daar hebben ze heel veel leuke Whimsy Stamps op voorraad!

Hartelijke groetjes,
Marianne MW

3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)