Pagina's

maandag 1 augustus 2016

zomaar


Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje te showen! En wat heeft Creamiep nu geweldige aanbiedingen!

Ik heb een mal van dutch doobadoo hier werk ik erg graag mee!
Het stempel afdrukje is van wee stamps whimsy polly. Creamiep heeft nu nieuwe binnen gekregen, en ik weet niet welke ik moet kiezen, ze zijn allemaal zo leuk. En creamiep heeft er nu ook in de aanbieding. Het is een bezoekje waard in de webshop.
Het papier is van maja design, ik werk graag met dit papier, het zijn altijd mooie zachte kleuren. Dit is de serie vintage romance.

Verder heb ik het kaartje afgewerkt met bloemen en meeldraadjes deze zijn zo leuk om achter de bloemen te verwerken.


Liefs Saskia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)