Pagina's

maandag 23 mei 2016

Het is jouw dag ...

Hallo allemaal,

Vandaag heb dit kaartje om aan jullie te laten zien.
Voor de basis heb ik weer mijn favoriete mal van Dutch Doobadoo gebruikt en deze in de grootste maat uitgesneden uit kraft. Een maatje kleiner uit wit cardstock en weer een maatje kleiner uit dessinpapier van Scrapberry's (Summer Joy).
Natuurlijk mag een flinke bloementoef niet ontbreken. Er achter heb ik een stans van Memorybox gebruikt die ik doormidden heb geknipt.
De tekst komt uit de eigen stempellijn van CreaMiep.

Het afdrukje is van Wee Stamps. Deze zijn zo mooi en CreaMiep heeft nog genoeg verschillende in het assortiment.
Ik heb haar ingekleurd met alcoholmarkers.



1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)