Pagina's

maandag 25 april 2016

Het is jouw dag

Hallo allemaal,

Ik wilde al heel lang een keer een sepiakleurig afdrukje inkleuren. Bij CreaMiep zijn heel veel stempels in de aanbieding, waaronder die van Saturated Canary. Dus dit was de gelegenheid om deze manier van kleuren te proberen.

Voor de basis heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Deze heb ik eerst nagetekend op donkerbruin cardstock, daarna een maat kleiner uit crème en weer een maatje kleiner uit dessinpapier van Maja Design (Enjoying Outdoors). De randjes van het dessinpapier, het afdrukje en de tekst heb ik beïnkt met Distress Inkt Gathered Twigs.
De bloemen heb ik gemaakt met een wat oudere stans van Memorybox.
De tekst is van de eigen stempellijn van CreaMiep. Deze heb ik met bruin gestempeld en daarna uitgestanst met een ticketstans van Whimsy. Ook een aantal mooie stanzen zijn in de aanbieding.

En het afdrukje van dichtbij. CreaMiep heeft nog een heleboel stempels van Saturated Canary op voorraad en ze zijn in de aanbieding, dus dat is leuk kopen toch?
Ik heb haar ingekleurd met alcoholmarkers.


1 opmerking:

  1. Hoi Miranda
    Wat heb je de stempel weer prachtig ingekleurd, mooi in deze kleuren combi.
    Ik vind je kaart een plaatje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)