Pagina's

woensdag 2 maart 2016

Condoleancekaartje

Soms heb je ze nodig....condoleance kaartjes.
Daarom is het handig als je er een paar hebt liggen en maak ik er regelmatig bij.



Als achtergrond heb ik de blokken stempel KTZ153 van Katzelkraft gebruikt met distress inkt.
Daarop heb ik met Memento inkt de bloemenstempel afgedrukt. Alles gemat op verschillende kleuren cardstock en als tekst heb ik gekozen voor deze mooie woorden uit de eigen stempel lijn van CreaMiep DesignDe tekst gemat en verhoogd opgeplakt. Weer een simpel kaartje klaar, maar vooral voor deze gelegenheden vind ik CAS kaartjes mooier om te versturen dan hele drukke. Hopelijk heb ik jullie een klein beetje inspiratie kunnen geven en hebben jullie zin om ook eens een condoleancekaart zelf te maken.

Creatieve groetjes,

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)