Pagina's

dinsdag 15 december 2015

Het is koud buiten!

Toen ik de najaar/winter tekststempels zag van CreaMiep Design, had ik er al een plaatje bij in gedachten maar omdat ik druk was met de kerstkaartjes, heb ik er pas deze week een kaartje mee kunnen maken.



De tekening van het meisje heb ik nagetekend van een foto, bewerkt met een zwarte fineliner en ingekleurd met Faber Castell Polychromos kleurpotloden.


Daarna heb ik de tekening ingescand en uitgeprint om op mijn kaart te gebruiken. 
Alles een paar keer gemat met cardstock en de tekening met 3D blokjes opgeplakt.

De leuke teksten komen van CreaMiep, het achtergrond papier uit mijn voorraadje.
Als laatste 4 parels opgeplakt.

Op dit moment is er een grote najaarsopruiming in de webshop. Dit is dus DE kans om nieuwe hobbyspulletjes te scoren voor een leuke prijs!!

Bedankt dat jullie de moeite namen om even te komen kijken!!
Creatieve groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)