Pagina's

maandag 14 september 2015

Let is Snow

Het lijkt nog lang te duren, maar voor we er erg in hebben is het alweer december en tijd om de kerstkaarten te versturen.
Daarom deze keer van mij een kerstkaartje.

Voor de basis heb ik de stermal van Dutch Doobadoo gebruikt.
Die heb ik eerst uit wit cardstock en daarna een maat kleiner uit kraft gesneden.
Het dessinpapier is van Maja Design (Vintage Frost Basics).


De tekststempel komt uit eigen stempellijn van CreaMiep.
Deze heb ik eerst met Versamark gestempeld op kraft en daarna wit embossingpoeder erop.
Zo heb je een beetje het effect van sneeuw.
De kleine ijskristallen horen bij deze stans van Memorybox.

Het afdrukje is van Wee Stamps en heb ik ingekleurd met alcoholmarkers.



2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)