Pagina's

maandag 20 juli 2015

Geniet van de kleine dingen

Voor vandaag heb ik een kaartje voor jullie.
Heb een framekaartje gemaakt.
Voor de basis heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo.
Het papier is van Scrapberry's (Summer Joy).

De vlinder is een stans van Memorybox.

De tekst komt uit de eigen stempellijn van CreaMiep.

En een mooie tak en bloemen van Memorybox.
Als bloemhartjes wat plakparels om het geheel af te werken.

Het afdrukje is van Crafty Sentiments en heet I love Flowers.
Ik heb haar ingekleurd met alcoholmarkers.

Wil jullie ook nog mijn layout laten zien die ik gemaakt heb tijdens de DTdag bij CreaMiep.
Echt een superdag. Eerst gezellig wat gedronken met iets lekkers erbij.
Daarna hebben we een groepsfoto gemaakt die we na de lunch gingen scrappen op een layout.

Dit is mijn layout geworden.
Het papier komt uit mijn eigen voorraad.

Voor de tekst heb ik het logo van CreaMiep getraceerd met mijn Silhouette en daarna uitgesneden.

1 opmerking:

  1. Wat een prachtig kaartje. Mooie kleuren en een perfect ingekleurd plaatje en die tak met bloemen is een hele mooie stans van Memorybox. Je LO van de DT dag is ook prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)