Pagina's

donderdag 4 juni 2015

Make and Take voorbeelden

Hallo allemaal!

Sandra hier, vandaag kom ik jullie weer wat moois laten zien!
Afgelopen zaterdag, 30 mei, hebben we het 10-jarig jubileum van CreaMiep gevierd en het was een daverend succes, Het begon om 10 uur, maar even daarvoor stonden de eerste bezoekers al voor de deur. Hieronder een kleine impressie van de dag.

 


 Op de open dag kon je een gratis Make and Take volgen bij Miranda, en hier werd volop gebruik van gemaakt. De stempelsets die er gebruikt zijn, zijn nog tot en met zondag in de aanbieding, evenals de flexmarkers, de moeite waard! Ik zal jullie mijn versie van de make and take laten zien.




De stempelset die hiervoor gebruikt is heet Tags Time. De tekststempels komen uit de jubileumset van CreaMiep. Ook heb ik roosjes gebruikt. De randjes van het papier zijn bewerkt met Distress Ink

Dit was het weer voor vandaag. Ik wil graag afsluiten met een foto van het team dat geholpen heeft op de open dag. Melanie was op het moment dat we de foto namen al weg, maar ze was er echt!
Van links naar rechts: Sonja, Sandra, Anita en Miranda





1 opmerking:

  1. Nog gefeliciteerd met het 10-jarig bestaan van CreaMiep. Zo te zien een gezellige dag, lekker druk, veel te zien en mooie dingen gemaakt. Jammer dat het zo ver weg is voor mij. Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)