Pagina's

maandag 26 januari 2015

Niet traditionele Sarah kaart

Hallo allemaal,

Voor mijn tweede post voor het Design Team van CreaMiep heb ik een kaart gemaakt voor iemand die Sarah heeft gezien. 
Vaak zie je dat deze mensen een oudere vrouw op hun kaart krijgen. Maar 50 is het nieuwe 30 toch!?! Dus ik wilde iets niet traditioneels maken. 


Ik heb een stansplaatje van Wee Stamps gebruikt. De shape art 3 van Dutch Doobadoo. Wat snijmallen van Joy! en papier van Papermania. 
Aan de binnenkant heb ik ook het donkere papier gebruikt er daarop een wit stukje stempelpapier met daarop een stempel met Hartelijk gefeliciteerd. Daar kan je dan nog wat bijschrijven en toch heb je een beetje dezelfde stijl. 



Hoop dat jullie hem weer leuk vinden en laat een berichtje achter als je dat leuk vind. 

Liefs CreaMelanie

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)