Pagina's

maandag 14 juli 2014

Boekje

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer gezellig mijn beurt en een creatie te plaatsen.
Ik heb dit keer gekozen voor een soort van boekje.
Hij is uitgedraaid met de Silhoutte Cameo machine en opgepimp met veel Joy mallen.
Op de eerste foto staat die ook en zie je de stencil en embossing rand Joy
Op de tweede bladzijde/foto zie je Pion Design Scrapvel - My Precious Daughter persoonlijk vind ik ze heel mooi en ook op de derde bladzijde zie hier eentje van.
Het woord liefs is ook een Joy mal!
Op de derde foto zie je deze Joy! stencil rand 

De vlinders weet ik meer van wie deze zijn. 
Die heb ik al een paar jaar maar blijven nog steeds leuk
De kleuren zijn lila/paars tinten . Op het moment helemaal favoriet bij mij.
De bloementjes zijn ook zo lief!
De postzegels die erin zitten zijn ook al oude, maar wel leuk vind ik!
Zo heb ik oude en nieuwe dingen met elkaar gecombineerd!

Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden!
De meeste dingen en papier zijn te bestellen
 in de winkel van Creamiep

groetjes José

 http://creatiesjose.blogspot.nl/





2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)