Pagina's

donderdag 27 juni 2013

Kaartje met Magnolia's

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien.
Ik had hem er vanmorgen al op hebben willen hebben, maar ben iets later, sorry.
Ik hoop dat jullie hem wel leuk vinden !!!

                                       
Zo staat hij .

Dicht gevouwen.

En open.

Het patroontje heb ik Hier vandaan.
 
Verder heb ik gebruikt :
 
Joy alphabet en numbers ( zijn er even niet)
Natuurlijk is alles weer ingekleurd met: Flexmarkers.
In de bloemetjes en op de swirls zitten nog wat parels

 

Leuk dat je langskwam,
groetjes Emmie.

2 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart
    Vind het patroon super
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijke kaart. Mooi. Bedankt voor de link naar het patroon.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)