Pagina's

donderdag 2 mei 2013

Gorjuss girl pop-up slider card.

Ik heb alweer een kaartje gemaakt met een Gorjuss girl.
Ik vind die stempels zo leuk !!!!!
Het is een slider kaartje geworden.

Het stempeltje dat ik gebruikt heb, is ingekleurd met mijn flexmarkers.
Het papier is van Bo bunny.
Het takje is van Memorybox.
En het bloemetje is een stans van Joy, in het hartje heb ik een pareltje geplakt.
 
Door aan het lintje van het label te trekken, gaat de kaart open.

Leuk dat je langskwam,
Liefs Emmie

6 opmerkingen:

  1. mooi kaartje, jammer dat je op haar site geen reactie achter kunt laten, want dan krijg je een waarschuwing van virussen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe bedoel je dat Jolanda ? Op mijn eigen blog ??
      Vandaar dat er geen reacties meer geplaatst worden, ik heb geen idee waar dat dan aan zo kunnen liggen ???

      groetjes Emmie

      Verwijderen
  2. Wow wat is dit leuk gemaakt, zo grappig en een ontzettend lief afdrukje prachtig ingekleurd.
    Fijne dag, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het een mooi kaartje Emmie, brengt me op een idee om ook maar weer eens zo'n modelletje te freubelen....

    groetjes en een fijne dag Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi prachtig de stempel
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)