Pagina's

maandag 25 februari 2013

Afscheid nemen van en nieuw voorstellen

Helaas nemen we afscheid van Ann. Ann heeft op moment andere prioriteiten en gaat zich daarop richten. Heel begrijpelijk, maar uiteraard jammer voor ons.
Ann, succes met wat je in de toekomst gaat doen. Bedankt voor je bijdrage in ons team.
Maar we kunnen ook gelijk een nieuwe Designer voorstellen. Hier onder zal Anita zichzelf voorstellen:

Ik ben Anita Kwant,42 jaar en getrouwd met Harry.
Samen hebben we 3 kids,Esmee van 2001,Sanne van 2005 en Remco van 2006 en wonen we in Assen
Ik werk 15 uur in de week bij de Aldi en in mijn vrije tijd maak ik graag kaartjes
Ik werk met allerlei technieken,borduren met 3d,scrapkaarten,stempelkaarten etc.
Ik vind het erg leuk om bij het DT team te horen.
Mijn blog vind je hier: http://anitaknutselnietjeskaartenparadijs.blogspot.nl/


Groetjes, Sonja en design team

2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)