Pagina's

donderdag 3 januari 2013

Birthdays are ordinary days sprinkled with Fairydust

Hallo lieve bloggers.
Ten eerste voor iedereen de beste wensen voor 2013.
Voor vandaag is het mijn beurt weer om een kaart neer te zetten.
Hoop dat ik jullie een beetje inspiratie kan geven.
Ik heb een lala land stempel gebruikt, dacht dat ik er een had gepakt van de site maar was niet waar.
Maar dit zijn meerdere stempels van dat soort, ik vind ze keigaaf.
Ik stempel altijd met archival inkt, gaat prima met distress en de copics.
Voor de rest heb ik cardstock, designpapier en embospoeder op de bloem. gebruikt.
Alles en nog veel meer te verkrijgen bij Creamiep.
Ik hoop dat jullie het een leuke kaart vinden en een fijne dag allemaal.



6 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)