Pagina's

vrijdag 2 november 2012

Halloween: Whimsy Hazel

Op ons forum deden we weer aan een swap. Halloween!
Wel 1 van mijn favoriete feestdagen om te maken.
Ik had van de organisator Miranda, mijn eigen desiger toegewezen gekregen.
Voor haar heb ik deze kaart gemaakt:

 Open geklapt:

Gemaakt van linnen karton, met het stempeltje van Whimsy Wee Hazel. Uiteraard ingekleurd met Flexmarkers, maar gecombineerd met promarkers. Ik heb het papier van Carta Bella All Hallow's Eve gebruikt. De tekst is zowel geprint als gestempeld. Het malletjes dat ik heb gebruikt is van Memory Box, ik heb hem alleen niet in zijn geheel gebruikt.

Ik vond hem wel heel leuk geworden, jullie ook?

Groetjes, Sonja
CreaMiep

4 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)