Pagina's

maandag 16 juli 2012

Schommelkaartje

Een tijdje geleden kwam ik ergens op een blog ( vraag me niet welk blog !!)
een patroontje van een schommelkaartje tegen.
En omdat er 2 buurvrouwen, verschillende collega's en vrienden op springen staan, ben ik wat geboorte kaartjes aan het maken.
Ik vind deze wel erg leuk geworden !!
Als je een beetje schuin kijkt, zie het trapje dat rechts zit.

Natuurlijk heb ik weer veel spulletjes gebruikt vanCreaMiep.
De creatables voor de boom en het hekje zijn even niet op voorraad.
De stempels zijn gestempeld op DCP papier, met Memento inkt
En natuurlijk ingekleurd met flexmarkers.
Het cardstock koop je hier in makkelijke pakken met allerlei kleuren.

Ik hoop dat jullie mijn bijdrage voor dit blog ook weer leuk vonden !!!

groetjes Emmie

 

4 opmerkingen:

  1. hoi emmie
    wat een gave geboortekaartjes en erg leuk met dat 'muisjes'papier erg mooi model!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een gaaf kaartje
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is mooi gemaakt zo Emmy, wat een leuk idee voor een geboortekaartje.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf kaartje Emmie ,

    Groetjes Rosita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)