Pagina's

dinsdag 15 mei 2012

Vandaag ben ik gastdesigner bij The dutch magnolia chickies challenge blog.
Ik kreeg het thema: Vaderdag! Een behoorlijke uitdaging als je niets met vaderdag hebt?! Moederdag overigens ook niet trouwens. Maar ik vond het zeker wel een uitdaging.

Met onderstaande kaartje doe ik mee als gastdesigner:


Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden. En natuurlijk dat jullie ook mee doen aan de challenge op The dutch magnolia chickies challenge blog.
Omdat ik mee doe als gastdesigner, heb ik ook een prijsje beschikbaar gesteld. Een Magnolia stempel van de nieuwste collectie!!
Jij komt toch ook mee doen? Heel veel plezier en succes.

Gebruikte materialen:
Magnolia stempel Edwin wants a Hug uit eigen collectie
Flowers
Linnen karton
Scrapvellen Bo Bunny Timepiece
Derwent
Memorybox DIES- Tivoli Snowflake
Memorybox DIES- Savannah
Mercie uit de supermarkt.

Groetjes, Sonja
CreaMiep

3 opmerkingen:

  1. Ondanks dat je er niets mee hebt sonja is het wel een heel mooi kaartje geworden.Ook de binnen kant is mooi afgewerkt.
    Leuk dat je onze gastdesigner bent
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi kaartje geworden.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)