Pagina's

zaterdag 24 december 2011

Kerstkaart Magnolia

De flexmarkers zijn al even binnen en natuurlijk moest ik ze ook gelijk even uitgeproberen. Eigenlijk al op een ander plaatje, maar daarvan heb ik de kaart nog niet klaar!Ik werk soms niet in een logische volgorde ;).
Dit was mijn tweede afdrukje ingekleurd met flexmarkers. Helaas is het op de foto wat moeilijk te zien dat Tilda toch echt wangen heeft ;)
Zal de volgende keer beter mijn best doen dat op de foto te krijgen. Maar deze kaart hangt als het goed is al bij een design teamer bij de kerstkaarten.



Vrijdag 30 december ga ik de workshop doen bij Nicole verkooijen. Daarna zal er ongetwijfeld meer voorbeelden volgen.

Papier komt ergens uit een oude collectie.
Magnolia is van de Sweet Dream Christmas collectie. (al uitverkocht bij CreaMiep)

Gebruike materialen:
Prima Flowers - Holiday Celebration Snowflake
Alle 52 kleuren van Flexmarkers vind je HIER
Flexmarker kleuren die zijn gebruikt zijn:
Huid: O719 - Y217 - R528
Wangen: R528
Sjaal en Hart: R645 - R735 - R375
Jas en Muts: G367
Haren en schoenen: O345 - O837 - O527


Groetjes, Sonja

2 opmerkingen:

  1. Hij is superleuk Sonja.
    Ben benieuwd wat je van de workshop gaat vinden.

    Liefs,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ga ook mee:) en t kaartje staat hier inmiddels op de kast:))) yihaaa!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)