Pagina's

zondag 1 mei 2011

Challenge Mei 2011

We hebben weer een nieuwe challenge!
Maand april is alweer voorbij. De stemmen worden op dit moment geteld.
Dus ondertussen tijd om een nieuwe challenge online te zetten.

Deze maand kun je de volgende stempel winnen:


Wat moet je hiervoor doen?
Lees de spelregels hier naast in de Sidebar!
Maak van de onderstaande Sketch een kaart:


Natuurlijk heeft het Design team ook weer voorbeelden gemaakt:




En nu is het aan jullie. Maak er wat leuks van. Succes!

Vul hieronder je naam en je bloglink (geen photo Bucket link!) in waar je je Challenge kaart hebt staan.
Let op dat je de link naar je bericht waar je kaart in staat goed invult!




9 opmerkingen:

  1. Leuke chalange op mee te doen, ook de voorbeelden zijn leuk. Ik vind de bloemetjes van de 2 laatste kaartjes zeer knap, kunnen julie me zeggen hoe deze gemaakt zijn.

    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke sketch en de dt dames hebben er prachtige creates van gemaakt
    liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo dames, ik zag deze sketch en die vond ik zo leuk dat ik mee wilde doen.
    jullie voorbeelden zijn prachtig.
    ik hoop dat de mijne aan jullie eisen voldoet.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond het een leuke uitdaging om met deze sketch een kaart te maken. Ook leuk om de kaarten te zien die anderen van deze sketch gemaakt hebben.

    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was weer een leuke sketch,en ik doe weer graag mee,wat een leuke stempel kun je weer winnen.

    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke sketch en een schitterend stempeltje weer wat we kunnen winnen. Ik hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden. Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke sketch, ik doe graag mee en heb hem inmiddels op mijn blog geplaatst.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke voorbeelden van het DT!
    Bedankt voor de uitdaging.
    grtz.Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De sketch was écht een uitdaging!!! Bedankt voor de schitterende voorbeelden...
    CG Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)