Pagina's

woensdag 2 maart 2011

CANDY: Vrijkaartje voor de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen in Zwolle!

Wil jij een vrijkaartje winnen voor de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen in Zwolle?




Wat moet je doen?
Het is vrij simpel:
1) Wordt Opvolger van CreaMiep Design Team als je dat nog niet bent
2) Zet de Candy in je Sidebar van je Blog
3) Laat een berichtje achter waarom jij het kaartje graag wilt winnen

Dat is toch niet zoveel?
Doe gauw mee, want op 10, 11 en 12 maart is de beurs al!
Omdat de vrijkaart digitaal verzonden wordt loopt de aktie tot 8 maart.

Groetjes, Sonja

7 opmerkingen:

  1. hallo, wat leuk dat jullie vrijkaartjes voor Zwolle weg gegeven. Ik heb samen met mijn zus al een datum geprikt om voor de eerste keer hier naar toe te gaan. Ik zou haar graag willen verrassen met de vrijkaartjes Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sonja,

    Wat een ontzettend leuke Candy. Ook ik doe graag mee. Ik wil graag samen met mijn moeder heen gaan. We delen samen dezelfde hobby en omdat ze mij altijd voorziet van leuke dingetjes (bloemen, stansjes, stempelafdrukjes enz.) wil ik graag wat voor haar terug doen en samen een gezellig dag hebben.

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jongens wat super. Ik wilde al graag naar deze dagen toe en had 10 maart al vrijgehouden in mijn agenda. Ga hier samen met mijn zusje heen want zij maakt ook allerlei leuke kaarten en we delen nogal eens iets. Ik wil heel graag een gokje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke verrassing Sonja en team. Helaas ben ik verhinderd op alle 3 de dagen:$. Dus ga ik in Augustus naar deze beurs toe! Maar alle dames veel succes met de verloting!

    Groetjes,
    Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou enorm van shoppen en van crea bea-en. Dus de knotsgekke dagen zijn echt iets voor mij... ik zou supergraag kaartjes winnen
    Groetjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke candy heb je bedacht:)
    ik was vorig jaar met mijn oudste dochter naar knotsgekkedagen in den Bosch geweest, en dit jaar was het haar plan om naar Zwolle te gaan, nou ik zeg geen nee natuurlijk en weet je wat nou het gekke is,? mijn dochter maakt geen kaartjes of andere frutsels van papier, maar ze geniet er met volle teugen van als ze al dat mooi's ziet van iedereen:)

    ik hoop dat ik haar blij kan maken met een vrijkaartje:)
    groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou graag samen met mijn dochter naar de beurs gaan daarom doe ik graag mee met je candy .

    groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)