Pagina's

donderdag 30 september 2010

Challenge van September

Door alle beursen en natuurlijk een korte vakantie dit keer wat later dan anders!
Door de drukte heb ik zelf ook nog geen voorbeeld kaartje kunnen maken. Die komt wat later of veel later, ik heb wat last van tijd gebrek.
Gelukkig heeft het Design Team al wel wat kaartjes gemaakt.

Wat kun je deze maand winnen?
Een leuke stempel van Leere Aldrich Graduation Girl .


Wat moet je hiervoor doen?
1. Maak een kaart aan de hand van de onderstaande Sketch
2. De kaart mag alleen op je eigen blog of website geplaatst worden
3. Zet een link van de CreaMiep Design Team in je bericht van je ingezonden kaart op je blog en in je sidebar of je eigen website (geen photobucket)
4. Wordt opvolger (niet van toepassing als je dat al bent)
5. Per deelnemer (afkomstig uit Nederland) 1 ingezonden kaart


Gemaakt door Elma

Gemaakt door Caroline

Gemaakt door Monique


4 opmerkingen:

  1. Leuke challenge! Ik heb deze keer een halloweenkaartje gemaakt.
    Groetjes!
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi, Leuke challenge en wat een leuke stempel die je kunt winnen! Ik doe ook mee.. gezellig! Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga ook meedoen. Leuke sketch weer Sonja.
    Groetjes,
    Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De mijne staat er op. Leuke sketch heb je er weer van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)