Pagina's

maandag 20 oktober 2014

Vouwkaart

Hallo mijn naam is Anita Beumer. 
Ik ben een nieuwe designer bij CreaMiep Design Team.
Dit is mijn eerste keer dat ik hier een projectje plaats.

Vouwkaart

 Deze kaart is gemaakt met Maja Design
dat verkrijgbaar is bij CreaMiep net als de bloemetjes.
 
Deze kaart kun je uitvouwen.
Dit is dan het resultaat.
 
Het stempeltje is afkomstig van Whiff Of Joy
                  ingekleurd met Promarkers.
De stans die ik gebruikt heb is van Spellbinders.


Ik hoop dat jullie van deze kaart inspiratie krijgen.
 
Groetjes Anita Beumer



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)